6 Aralık 2011 Salı

Yolkarta dönüş 1 lira

"saat onbirdensonra buradaki insanlar özlenir..."


özledim.
her şey özlenebilir ve ben 
ailemi özledim
kedimi çellomu
dostumu
sevgilimi
oda arkadaşlarımı
dolabımı
yurdumun aç köpeğini
yani yanımda olan olmayan her şeyi özledim.


eve dönmek demek anılara dönmek demek
eski hayallere dönmek, onları hatırlamak demek
mesela büyümeyi hayal ederdim.
-şu üniversite bir başlasın taş bir hatun olucam.
şimdi aynaya bakıyorum da,
olamamışım.
lisede nasılsam şimdi de öyleyim.
içi farklı kabuğu aynı gibi sanki
zaten açık kumral olduğum sürece imkansız.
bana esmerlik lazım.


bana kalırsa kuul kızlar hep beyaz tenli, kumral olup
sonradan saçını siyaha boyatan kızlardır.
hani şu "bakan-gülen-geçen" hatunlar vardır ya

işte onlar bence siyah saçlı
anca esmerler böyle yapar.

bakarlar, gülerler, geçerler ama yolda biri kollarından tutup
-sen gel bakalım, kuul kız, beni baştan çıkardın 
der.
siz de bakan gülen yine bakan kız olursunuz.


çünkü siz kumralsınız
ama onlar (b)aşaklı birer esmer!
kesin siyah saçlıdır.
kesin.




ayıkolun
raadolun


görüşmeküzre



1 yorum: