13 Kasım 2011 Pazar

çünkü uyku gelir. gelir mutlaka gelir.

"saat onbirdensonra buradaki insanların parmak uçları kaşınır..."

bir an durdum ve dedim ki,
"acaba twitterda hilalcebeci'yi takip etmeli miyim?"
neden gece gece böyle bir şey aklıma gelsin ki?
hem de deli gibi medeni hukuk çalıştıktan sonra.
-selam, ben medeniyetten uzak insan soydaşlarının hayatta kalış yöntemlerini inceliyorum.
başlıklı bir konu belirdi zihnimde.
ellerim twitter'a gitti.
bir an durdum ve
(hep anlık dururum zaten)
panpiş olarak anılmak istemiyorum dedim.
dedim bunu
yapamam dedim
anlamsız bir kelime benim türev sıfatım olamaz dedim
ruhumun derinliklerinde yatanı kimse bilmese de görüntüm insanları yanıltsa da
benim de bir sınırım var dedim!!

bakın gençler.
şerh önemlidir.
bir ev mi kiralayacaksınız?
gidin tapuya paşa paşa
şerh ettirin.
vallahi denizden babam çıksa onu bir güzel yesem 
yine de alamam o hakkı elinizden.
etkisi genişledi çünkü.

ayıkolun.
raadolun.

görüşmeküzre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder